۱۳۹۲ فروردین ۲۰, سه‌شنبه

بیست و یکم فروردین ماه نود و دو


فیلم سینمایی مرد عنکبوتی شگفت انگیز از شبکه ۳
بازتاب پخش فیلم ” بازمانده ” درکشور الجزایر
تلویزیون خانه ما بخش نخست
Top Movies Tv شبکه ای برای دوستداران و علاقمند به فیلم های ترسناک

فیلم سینمایی مرد عنکبوتی شگفت انگیز از شبکه ۳
 
فیلم سینمایی مرد عنکبوتی شگفت انگیز (The Amazing Spiderman
محصول آمریکا - سال ۲۰۱۲
زمان پخش: پنجشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۲۳:۴۵
کارگردان : مارک وب
بازیگران : آندرو گارفیلد ، اما استن ،رای افانز  ،دنیس لری ،کامپبل اسکات  و

خلاصه فیلم : پیتر پارکر پسر دانشمند فقید ریچارد پارکر است که پس از مرگ پدر و مادرش نزد عمه و شوهر عمه اش زندگی می کند .پیتر با پیدا کردن کیف دستی پدرش به پژوهش وی در زمینه پیوندهای زیستی در خصوص  خزندگان دسترسی پیدا می کند . پیتر می خواهد با گوئن استیسی همکلاسی دانشکده اش ازدواج کند. او در مرکز علوم میدتاون در ساختمان آزکورپ کار می کند. پیتر به آزکورپ می رود و مخفیانه به اتاق عنکبوتهایی آزمایشی می رود . عنکبوتها ، پیتر را نیش  می زنند و او تبدیل به مرد عنکبوتی می گردد  و

بازتاب پخش فیلم ” بازمانده ” درکشور الجزایر
 
فیلم سینمایی” بازمانده” از شبکه تلویزیونی” الشروق” الجزایر پخش شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین الملل صدا و سیما ، فیلم” بازمانده” به کارگردانی؛ زنده یاد سیف الله داد با موضوع؛ اشغال فلسطین به درخواست رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در الجزایر، توسط اداره مبادلات برنامه ای مرکز امور بین الملل دراختیار شبکه ” الشروق” الجزایر قرار داده شد .
این فیلم به منظور تنویر افکار عمومی مردم این کشور مبنی بر اهتمام جمهوری اسلامی ایران به مسئله فلسطین برای شبکه مذکور ارسال شد که درتاریخ پنجشنبه ۱۰/۱۲/۹۱ ساعت ۱۰ شب از شبکه تلویزیونی” الشروق” الجزایر پخش شد و تکرار آن نیز در روز جمعه ۱۱/۱۲/۹۱ پس از مراسم نماز جمعه پر بیننده ترین زمان از همین شبکه نمایش داده شد .
شایان ذکر است پخش این فیلم با استقبال خوب مردم الجزایر روبرو شد که از جمله نتایج مثبت آن می توان به برگزاری« کنفرانسی مطبوعاتی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین » چند روز پس از پخش فیلم « بازمانده » اشاره نمود که با حضور معاون آفریقا و عربی وزارت امور خارجه کشورمان انجام پذیرفت .
از دیگر دستاوردهای نمایش این فیلم در الجزایرمی توان از حمایت « روزنامه الشرق» این کشور با اختصاص دادن یک صفحه از روزنامه خود به موضوعات این نشست مطبوعاتی و مسئله فلسطین یاد کرد .
همچنین « روزنامه الشرق» با درج این مطلب که ؛ « مشکلات اصلی ایران با غرب به خصوص آمریکا به خاطر حمایت از فلسطین است » پیام خود را به سایر ملل مسلمان ابراز نمود .

تلویزیون خانه ما بخش نخست
 
جمیعاً هیلو!. بنده یکی از برادران مخ لس سازمان عظیم الشان رادیو و تلویزیون کشور بغلی هستم و به همراه خانواده گرامی در یک خانه محقرانه در شمال یک شهر خیلی آلوده و باکلاس زندگی می‌کنیم. ما اصولاً جد در جدمان در کار تلویزیون بوده و حتی قبل از پیدایش تلویزیون و روئیت چهره ملکوتی رئیسم جناب آقای «زرغنچه» این کاره بوده ایم! اما از زمانی که این برادر عظیم الشان یعنی رئیسم را دیده‌ام کلاً متحول شده و ۲۴ ساعت شبانه روز با برادران تکاور کشور بغلی جهت صعود عمودی از دیوارهای بلند همکاری می‌کنیم.
از شما چه پنهان، این روزها خیلی چیزها پنهان است! همین منزل بنده، پیش از زایش مبارک فرزندمان «مخ‌دار»، عاشق سریال محبوب «مخ‌دارنامه» بود و همیشه هنگام ویارش، یک قسمت مبارک را طلب می‌نمود. ما نیز که علاقه وافری به منزلمان داریم، به جناب «زرغنچه» رو زدیم و گفتیم که هی ری به ری تکرارش را از تلویزیون ملی کشور بغلی پخش کند. ایشان نیز با اشتیاق پذیرای درخواست ما شد. خلاصه فرزندمان دنیا آمد و منزل ما هی اصرار روی اصرار که باید نام فرزندمان را «مخ‌دار» بگذاریم. ما نیز که مانند سایر برادران کشور بغلی، عاشق پسردار شدن بودیم و دربست نیز تحویل منزل بودیم، این درخواست مهرورزانه را زمین نگذاشتیم.
خلاصه تلویزیون مقدسمان بدجوری با ما جور است. حالا دقیقاً نمی‌دانیم ما با اون جوریم یا اون با ما جور است. به هر حال بگذریم. این «مخ‌دار»، به خودم توهین نشود، پدرسوخته حالا دیگر کمی بزرگتر شده و پا درآورده، هی غیبش می زند. بعضی وقتها هر چه صدایش می‌زنم، پدرسوخته جیکش درنمیاد! وقتی برمی‌گرده فوری می‌آید و روی پای ما می نشیند و هر بار از ما که پدرش هستیم یک طلب تلویزیونی می‌کند. اما ما دقیقاً نمی‌دانیم چه چیزی را طلب می‌کند. کلاً ما به صورت خانوادگی جزء طلاب علوم تلویزیونی بوده‌ایم و هستیم.
برادران و خواهران گرامی!، حالا که با خانواده کاملاً میهن‌پرست ما آشنا شدید، توی کف بمانید تا بخش بعدی «تلویزیون خانه ما» منتشر شود. پس تا بخش بعدی، گودبای اند سی یو لیتر!

Top Movies Tv شبکه ای برای دوستداران و علاقمند به فیلم های ترسناک
 
شاید خیلی از شما دوستان و بازدیدکنندگان عزیز علاقمند به فیلم های  ترسناک باشید و لی به دلیل کدگذاری بسیاری از شبکه ها دسترسی به این شبکه ها برای شما مقدور نمی باشدشبکه ای با ت سخت این ماهواره برای بیشتر مردم ایران خیلی این شبکه رو دریافت نمی کردند تا چند مدت قبل که این شبکه در مدار ۲۵٫۵ درجه شرقی یعنی چسبیده به شبکه های استانی خودمون این شبکه روی ایر رفت که با این وضعییت خیلی راحت همه کسانی که از شبکه های استانی استفاده می کنند می توانند این فرکانس را نیز به خوبی دریافت نمایند .
مشخصات دریافت :
ماهواره نایل ست در ۷ درجه غربی
۱۰۸۷۳
عمودی
27500

ماهواره Eutelsat 25C
11390
افقی
27500

هیچ نظری موجود نیست: