۱۳۹۲ فروردین ۱۷, شنبه

هجدهم فروردین ماه نود و دو


خشم بی‌تاثیر بینندگان ایرانی از منابع مالی غیرایرانی تلویزیون‌های فارسی
ایران فردا یا العربیه فارسی ؟
محمد حسینی در کانال فرزان دلجو
قطع و وصل شدن های مکرر شبکه های ماهواره ای ایرانی

خشم بی‌تاثیر بینندگان ایرانی از منابع مالی غیرایرانی تلویزیون‌های فارسی

برخی از بینندگان ایرانی با دیدن منابع مالی غیرایرانی شبکه‌های تلویزیونی فارسی، واکنش منفی از خود بروز می‌دهند. اما آیا این موضوع در کاهش محبوبیت شبکه‌های تلویزیونی فارسی موثر است!؟
با بررسی وضعیت شبکه‌های تلویزیونی مانند «بی‌بی‌سی فارسی»، «من و تو۱» و «شبکه خبری فارسی صدای آمریکا» که منابع مالی غیرایرانی دارند، متوجه خواهیم شد که احساسات ضدغربی برخی از بینندگان ایرانی نه تنها تاثیری بر محبوبیت این شبکه‌های تلویزیونی ندارد، بلکه روز به روز شاهد افزایش بینندگان این نوع شبکه‌های تلویزیونی هستیم.
البته افزایش محبوبیت شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی تابع عامل بسیار مهمی است که برخی از دست‌اندرکاران نوپای تلویزیون آن را فراموش می‌کنند. با یک مقایسه کلی در می‌یابیم که سازماندهی نمایش محتوای تلویزیونی رمز موفقیت این شبکه‌های تلویزیونی است. نمایش پی‌درپی جلوه‌های گرافیکی ویژه، شناسنامه گرافیکی تلویزیون، معرفی برنامه‌های پسین و زمان بندی برنامه‌های تلویزیونی پیش رو در بین برنامه‌ها نمونه‌هایی موثر از این سازماندهی است که در دراز مدت تاثیر به سزایی در جذب مخاطب دارد.
ایران فردا یا العربیه فارسی ؟
 
مجری شبکه العربیه خانم منتهی الرمحی که اجرای برنامه “بانوراما” را در شبکه العربیه بر عهده دارد در وب سایت شخصی خود مطلبی را با عنوان افتتاح العربیه فارسی نوشت / او در مورد تاسیس این شبکه گفت: شبکه العربیه فارسی افتتاح شد. این شبکه بخشی از تلویزیون العربیه به شمار می رود وی افزود: شبکه ایران فردا از زیر مجموعه های شبکه العربیه به شمار می رود و بودجه این شبکه نیز از طریق العربیه تامین می شود.شبکه ایران فردا به درخواست فارسی زبانان به خصوص ایرانیان دوست دار العربیه افتتاح شده است. 

محمد حسینی در کانال فرزان دلجو
 
محمد حسینی شو من محبوب   بعد از اینکه از تلویزیون پارس به nitv رفت برنامه اش قرار هست بعدازمسائلی که در nitv بوجود اومد به کانال فرزان دلجو بنام merci tv منتقل شود.برنامه m show و برنامه دیگری بنام مهمان ویژه ..
البته با توجه به رفتار و کردار فرزان دلجو در سالهای اخیر و دوری وی از مسائل سیاسی و اساسی مملکت /باید دید ایا برنامه سید محمد حسینی با همان محتوا و شکل و شمایل تند و سیاسی امیخته با طنز روی ایر خواهد رفت یا با شکل جدید و بسیار ارامتر ؟

قطع و وصل شدن های مکرر شبکه های ماهواره ای ایرانی
 
شبکه های سحر و نسخه انگلیسی شبکه آی فیلم بعد از قطع شدن مجددا به ماهواره WUTELSAT 10A در ۱۰ درجه شرقی برگشتند .
مشخصات دریافت :
۱۲۶۱۹
عمودی
9000

هیچ نظری موجود نیست: