۱۳۹۲ فروردین ۲۵, یکشنبه

بیست و ششم فروردین ماه نود و دو

Persian Star و پخش سریال های آمریکایی
تفاوت پخش فوتبال داخلی با خارجی چیست؟
تاثیر نام‌های تجاری‌ بر روی محبوبیت شبکه‌های تلویزیونی فارسی


Persian Star و پخش سریال های آمریکایی
 
 این روزها تب پخش سریال های آمریکایی داغ شده ، اکثر شبکه ها قول به پخش سریال های آمریکایی با دوبله در آینده می دهند. اینبار نیز شبکه پرشین استار که با کیفیتی نه چندان مناسب در هاتبرد در حال پخش است قصد پخش سریال آمریکایی نبرد تایتان ها را داده است.
در دوران باستان ، خدایان ، به رهبری توسط زئوس ، پوزئیدون و هادس ، خیانت پدر و مادر خود ، تیتان و آنها را به عالم اموات با کمک Kraken ، یک هیولا متولد شده از هادس تبعید. خدایان تقسیم عالم بین خود ؛ زئوس در زمان آسمان ، خدای دریا در زمان دریا ها ، و هادس ، فریب توسط زئوس بود ، با عالم اموات چپ صورت گرفت. خدایان فنا ، که ایمان به خدایان جاودانگی خود اطمینان. با این حال ، با گذشت زمان ، فنا شروع به سوال خدایان خود تلقی می کنند.
 داستان رزومه با ماهیگیران با نام Spyros پیدا کردن در تابوت ، بلبرینگ بچه هنوز زندگی می کنند ، در آغوش جسد مادرش ، به شناور در دریا clasped. Spyros و همسرش ، مرمره ، بالا بردن نوزاد را از آن خود کرده و نام او را ” برساوش “.
سال ها بعد ، برساوش است ماهیگیری با خانواده اش زمانی که آنها از سربازان کشتی خود را از شهر Argos تخریب مجسمه زئوس شاهد است. خدایان ، خشم در این هتک حرمت ، از بند باز کردن Furies پرواز جانوران که دنبال گناهکاران فانی. سربازان مورد حمله و قتل عام توسط Furies. Furies ادغام و گرفتن فرم از عالم اسفل ، که برساوش کشتی را از بین می برد و خانواده اش در. خانواده او perishes ، اما برساوش زنده می ماند و توسط برخی از بازماندگان دیگر ، سربازان از Argos رهبری دراکو در بر داشت.
برساوش قبل از Cassiopeia Kepheus پادشاه و ملکه که در حال مبارزه با خدایان را جشن می آورده است. عیاشی کوتاه است رسیدن هادس ، است که مرخصی توسط زئوس داده شده به مجازات فنا به خاطر سرپیچی خود را از خدایان بریده می شوند. هادس را اعلام کرد که در آینده خورشید گرفتگی جزئی ، او را Kraken علیه Argos مگر اینکه شاهزاده آندرومدا به عنوان یک قربانی ارائه شده از بند باز کردن. قبل از ترک ، او نشان می دهد که پرسئوس نیمه خدا ، فرزند زئوس است.
برساوش توسط دراکو زندانی شده و در اسارت ، با آیو ، که او را می گوید منشا خود ، سالها قبل ، کینگ Acrisius همچنین سعی اعلام جنگ علیه خدایان. برای مجازات او ، زئوس impersonated Acrisius آغشته و همسرش ، ملکه Dänae. Acrisius ، دیوانه با خشم ، دستور اعدام Dänae و نوزاد تازه متولد شده و رانده آنها را کست به دریا در یک تابوت. به عنوان مجازات برای سرپیچی ادامه او ، زئوس نیز آسیب می رساند Acrisius با رعد و برق ، تبدیل او به یک هیولا. آیو همچنین نشان می دهد که او با جاودانگی پس از امتناع به را در پیشرفت آرس را لعنت و تا بیش از برساوش همه زندگی اش را تماشا می کردند ، با تماشای از ساحل به عنوان پدر و مادر خوانده خود او را نجات از تابوت شناور ، تا به امروز آغاز ، همواره او را محافظت ، به عنوان او به تنها قادر به ایستادن تا خدایان prophesized.

توزیع کننده    Warner Bros. Pictures
تاریخ انتشار    April 2, 2010
زمان رانش     ۱۰۶ minutes
کشور   United Kingdom
United States
زبان    English
هزینه تولید     $۱۲۵ million
فروش براساس امار باکس افیس        $۴۹۳,۲۱۴,۹۹۳

تفاوت پخش فوتبال داخلی با خارجی چیست؟
در این دو ماهه اخیر شاهد تداخل پخش مسابقات داخلی فوتبال با هنگام اذان مغرب هستیم .که دیدیم صدا و سیما به خاطر حساسیت مردم تنها با زیر نویس هنگام اذان رو به اطلاع  عموم رساند که بسیار هم معقول و منطقی بود .
ما هم سرمست که بالاخره صدا و سیمای ضرغامی سر عقل امده !!!ولی به ناگه شاهد توقف پخش بازی منچستر سیتی و چلسی در اوج حساسیت بودیم !!!!
براستی هدف از پخش این مسابقات حساس چیست؟اگر مخاطب ندارن پس چرا پخش میکنید اگر مخاطب دارن پس چرا با وجود این همه شبکه که اذان میگن به مخاطبان خودتان توهین میکنید ؟
ایا غیر از این هست که مسابقات خارجی رو میدزدید و ریالی بابت اون نمیدهید تا دلتان بسوزد ؟اگر پولی هم بابت ان میدادید اینگونه با ان برخورد میکردید؟براستی تفاوت فوتبال داخلی با خارجی در هنگام اذان مغرب چیست؟هزینه نکردن و عدم دلسوزی یاتوهین به مخاطبان اینگونه مسابقات؟(البته ما که سالهاست قید کانالهای داخلی رو زدیم)

تاثیر نام‌های تجاری‌ بر روی محبوبیت شبکه‌های تلویزیونی فارسی
 
از آنجا که «تلویزیون‌های فارسی قدیمی» در خاک ایالات متحده تاسیس شدند، مطابق با فرهنگ این کشور از نام‌های تجاری اختصاری یا مخفف استفاده نمودند. «ان آی تی وی» (NITV) و «آی تی ان» (ITN) نمونه‌هایی موفق از این شبکه‌های تلویزیونی بودند که امروز دیگر فروغی ندارند.
اما در دوران نو، فرهنگ فارسی به گونه‌ای جهان شمول توسعه یافته و نام‌های زیبای فارسی در جهان تجاری امروز طنین‌انداز شده‌اند. بنابراین شرکت‌های تلویزیونی حرفه‌ای توانسته‌اند با استفاده از نام‌های فارسی تجاری، بازار محصولات رسانه‌ای خود را پررونق کنند.
این روزها شبکه‌های تلویزیونی نظیر «فارسی۱» (Farsi 1) و «من و تو۱» (Manoto 1) فارغ از محتوای غنی و بیننده‌پسند خود، نام‌هایی تجاری را یدک می‌کشند که میان بینندگان فارسی‌زبان خاورمیانه بر سر زبان‌ها افتاده‌اند و بسیار مشهور شده‌اند. اما هنوز شبکه‌های تلویزیونی هستند که در انتخاب نام، استانداردها را نادیده گرفته‌اند و با یک خط مشی کاملا تبلیغاتی صرفاً از اعداد برای نامیدن خود استفاده می‌کنند و یا اینکه از نام‌های لاتینی بهره می برند که هیچ ارتباطی با محتوای قابل پخش خود ندارند.
البته شبکه‌های تلویزیونی نسبتاً موفقی نیز هستند که از ترکیب اختصار نام شرکت به علاوه عنوان موضوعی برای نام تجاری خود استفاده می کنند که نمی‌توان بر آن‌ها خرده گرفت. زیرا این استاندارد نیز در نام‌های محصولات تجاری امروز وجود دارند و می‌توان از طریق این نوع نام‌های تجاری، شبکه تلویزیونی خود را در سراسر جهان مشهور کرد. «پی‌ام‌سی موسیقی» (PMC Music) و «آآآ موسیقی» (AAA Music) نمونه‌هایی از این نوع شبکه‌های تلویزیونی فارسی هستند

هیچ نظری موجود نیست: