۱۳۹۲ فروردین ۱۱, یکشنبه

دوازدهم فروردین ماه نود و دو


شبکه mbc persia ، عدم اطلاع رسانی و ارتباط کم با بیننده وپوشش نامناسب ماهواره ی برای فارسی زبانان ، چرا؟
حال و هوای طپشی ها، همچنان عالی! یاد جام جم بخیر
محمود قربانی به دنبال راه اندازی شبکه
پخش سریال ترکیه ای KUZEY GUNEY بزودی از شبکه جم تی وی
شبکه mbc persia ، عدم اطلاع رسانی و ارتباط کم با بیننده وپوشش نامناسب ماهواره ی برای فارسی زبانان ، چرا؟


شبکه mbc persia که به قدرت می توان گفت قدیمی ترین و با کیفیت ترین شبکه پخش فیلمهای روز خارجی برای فارسی زبانان می باشداین شبکه که وابسته به کمپانی mbc و متعلق به شاهزاده سعودی ولید بن طلال می باشد به علت عدم اطلاع رسانی و ارتباط با بیننده خوددر صفحه اجتماعی *** بوک و سایت خود باعث شده بسیاری از فارسی زبانان این شبکه را گم کنند هر چند این شبکه نزدیک به 100 هزار نفر طرفدار دارد اما چرا هشت ماه بروز نمی شود ؟ جای سوال دارد اما مشکل جدید که بوجود امده ارتباط با ما در سایت این شبکه هم برداشته شده تا همچنان این شبکه راههای ارتباطی خود را محدودتر کند البته انتقاد دیگری که به این شبکه باید گرفت پوشش نامناسب برای فارسی زبانان در دو ماهواره نایل و بدر می باشد امیدواریم که مدیران فکری برای ارتباط بیشتر با بینندگان فارسی زبان و همچنین فکری برای پوشش ماهواره ی مناسب برای فارسی زبانان (ایران +تاجیکستان + افغانستان )داشته باشند
شبکه mbc persia را می توان از دو ماهواره دریافت کرد.
1- نایلست 101 - فرکانس 12399 - ورتیکال - 5/6 - 27500
2- عربست بدر 4 - فرکانس 11919 -هورزینتال- 3/4 - 27500

حال و هوای طپشی ها، همچنان عالی! یاد جام جم بخیر
 
اگر برنامه های طپش را دنبال کرده باشید، متوجه خواهید شد که همان طور که آن روزها امیرقاسمی ایده های نویی داشت، هم چنان هم ایده های جالبی دارد.
این که خواننده ها و هنرمندان ایرانی را زیر یک سقف جمع کنی و هر کدوم هنرمندی کنند و مردم لذت ببرند، کار بسیار دشواری است! این که امیرقاسمی با وجود مدیریت طپش اینترنشنال بتواند چندین و چند هنرمند ایرانی را آن هم به دور از وطن دور هم جمع کند، جای قدردانی دارد!
آن روز ها امیرقاسمی این گونه برنامه نمی ساخت. برنامه ها شاد بودند، حال و هوای نوروزی زیبایی به خانه ها می آوردند، اما این بار، همان طور که هر فردی از لحاظ استعداد هایش رشد می کند، برنامه ها شادتر، پر محتوا تر و حرفه ای تر بودند.
به هر حال، نبودن بودجه و روی پای خود ایستادن و گردهم آوردن هنرمندان، ویژگی خاصی به طپش و امیرقاسمی می دهد که هر کسی این ویژگی را ندارد.
در این بین، می توان به تلویزیون جام جم هم که روزگاری یک حال و هوای خاص به منازل می آورد، اشاره نمود. تلویزیون جام جم اینترنشنال به مدیریت کوروش بیبیان، چند زمانی است که نه تنها در میهن پخش نمی شود بلکه نه در گلکسی19 در امریکا و کانادا و نه بر روی GLWiZ در دسترس نمی باشد!
اما این وعده را به شما می دهیم، با برقراری پل ارتباطی توسط GEM Cast و روی ایر رفتن شبکه طپش روی ماهواره یاه ست، وعده دیدار جام جم ها و شبکه های این چنینی که فضای حقیقی خانوادگی داشتند را به ایرانیان خواهیم داد!
اگر از این امر رضایت دارید که شبکه های این چنین باز هم برگردند و به جای خرج هزینه های زیاد بر روی هاتبرد که باعث ساخته نشدن برنامه های مفید شده است، با هزینه هایی مناسب تر روی یاه ست روی ایر بروند، و اگر علاقه دارید که تلویزیون طپش بر روی یاه ست ماندگار شود و قطع نشود، به پیج فیسبوک تلویزیون طپش مراجعه بفرمایید و نظر خود را اعلام نمایید.
باز هم این وعده را به شما می دهم که کیفیت پخش برنامه ها بعد از برقراری پل مستقیم ارتباطی به جای GLWiZ بسیار بالاتر از این خواهد بود!

محمود قربانی به دنبال راه اندازی شبکه 

محمود قربانی همسر سابق خانم گوگوش و مدیر کاباره میامی ،به دنبال راه اندازی شبکه جدیدی می باشد. ایشان در پیامی جدید اعلام کردند
"بزودی شبکه mg tv مهمان منازل شما خواهد بود ،شما میتوانید این شبکه را از طریق اینترنت و ماهواره دریافت کنید دافاتراین شبکه در ۳ شهر بزرگ جهان : ملبورن -فرانکفورت - لس‌آنجلس واقع شده است ،نام مدیران این شبکه و تلفنهای تماس به زودی اعلام میگردد 
پخش سریال ترکیه ای KUZEY GUNEY بزودی از شبکه جم تی وی




هیچ نظری موجود نیست: